Shopping i Brighton

I går utforsket vi Brighton og Hoves koselige butikker og fant masse flott. Kjekt for meg, mindre kjekt for lommeboka mi.

Vi startet dagen med en deilig sein søndagsfrokost på en italiensk cafe. Jeg spiste en nydelig soppsuppe, og klarte til og med å spise et par oliven uten å kaste opp. Kanskje mamma har rett i at jeg kan lære meg å like det allikevel?

Deretter gikk vi i timesvis fra Brighton til Hove, og så på flotte bygninger og spennende butikker. De fleste butikkene her er nydelig dekorerte, og vi kom over en som hadde hundrevis av gammeldagse symaskiner i alle vinduer. Kjempestilig!

Forfriskninger måtte vi ha på veien, etter all traskingen. Og Fruit booster hjelper på energien :)

Vi tok bussen tilbake til Brighton, og fant oss en koselig restaurant å spise middag på. Jeg klarte å bestille meg en vegetarburger, men det gjorde ingenting siden det er den beste burgeren jeg har smakt på lenge. Ostehimmelen!

Etter middagen måtte vi ha en hvil på rommet, og jeg fikk sett på dagens fangst. Bestående av masse søte interiørgreier, en meget spennende Henna-hårfarge som en veldig overbevisende salgsdame klarte å selge meg. To par jeans, en koselig genser, jakke og kjole.

På kvelden gikk vi ned til stranden og Brighton Pier og kikket på livet. Jeg hadde lyst opp i pariserhjulet, men med Kristians høydeskrekk ble det kun et bilde.

Brighton er nydelig også om natten, med piren som lyser opp området, og boder med deilig mat.
I dag reiser vi til det siste hotellet vi skal bo på i nærheten av Gatwick, men først skal vi nyte Brightons gater en siste gang.