juli 2012

Shellac Manikyr

I dag har jeg vært og fått meg manikyr. Søte Frida som jobber på Lindas Velvære trengte en "modell" å øve seg på, og jeg ble den heldige utvalgte :) Jeg har aldri tatt manikyr før, så det var veldi...

Irland del 2

Etter noen dager i Cork, reiste vi på en liten helgetur til andre deler av Irland. Så jeg, Amanda, Sarah og Mike dro på roadtrip. Første stopp, the Burren i county Clare.Amanda var sjåfør og ivrig ...

Irland del 1

Okey folkens, man kan si mye flott om Irland, og jeg synes det er et av de vakreste landene på jord, men Internett er de ikke gode på! Derfor kommer det først nå et innlegg fra den fine turen jeg h...

Verdens koseligste hotell

Den siste dagen jeg og Kristian hadde sammen på ferien vår, tilbrakte vi på et helt fantastisk hotell utenfor Gatwick, kalt Langshott Manor. Et evardiansk hotell bygget på 1700-tallet, med en tilhø...

Shopping i Brighton

I går utforsket vi Brighton og Hoves koselige butikker og fant masse flott. Kjekt for meg, mindre kjekt for lommeboka mi.Vi startet dagen med en deilig sein søndagsfrokost på en italiensk cafe. Jeg...

Brighton Pavilion

I går hadde vi nok en flott dag på tur. Vi startet dagen med å vandre rundt på markedet som var satt opp rett utafor hotellet vårt, og spiste frokost fra de forskjellige matbodene.Kristian med frok...

Brighton dag 1

Dagen i går var veldig innholdsrik og artig. Vi klarte å komme oss fra London til Brighton uten problemer, og falt pladask for den sjarmerende landsbyen med en gang. Det myldret av mennesker overal...

Fra London til Brighton

I går var den tredje og siste dagen vår i London. Og vi brukte dagen til å shoppe, bade og slappe av. Det ble desverre ingen Les Miserable på oss, siden billettene var helt ulidelig dyre. Egentlig ...

London dag 2- Queen konsert

En sykt innholdsrik dag som nesten bare kan beskrives i bilder! ;)Etter noen timer med shopping ble det en pust i bakken på costa Deretter tok vi undergrunnen til picadilly circus for å oppleve det...

Første dag i London

Da er første dag i London gjennomført og overlevd!Dette nydelige synet møtte oss fra vår 40 kvm store juniorsuite på Crown Moran Hotell!Etter å ha slengt fra oss koffertene på hotellrommet bega vi ...

Min nye baby

Da har jeg gått til anskaffelse av en iPad! Med tilhørende rosa lokk og hele pakka! Så nå blogger jeg fra nettbrettet mitt i ekte toppblogger stil! Haha. I morgen tidlig reiser vi endelig til Londo...

Hyttetur og skattejakt

I helga dro jeg og Kristian på en herlig deilig hyttetur, inn på min families landsted på Glomset.Der har vi spilt brettspill, slappet av i sola, slappet av i regnet, spist utrolige mendger deilig ...

Fjelltur i Tåkeheimen!

Nå har jeg endelig klart å komme ut til Sukkertoppen, og årets første tur er gjennomført!Siden vi flyttet fra Hessa har det ikke blitt mange turene, så det var deilig å se igjenmin gode gamle turpl...

Hobby-kose-kveld

I går var det nydelig vær i Åleby, og når det er fint vær hvor går jeg da?Jo jeg går opp til Synne og den deilige verandaen hennes! :)Der fantes det både noe godt å spise og drikke, og hobbyartikle...

Vårt nydelige kjøkken!

I går kveld tok jeg og Kristian oss en liten svingom og fikk gjort ferdigDe siste småtingene som skulle fikses på kjøkkenet. Så nå kan jeg medtrygghet si at kjøkkenet vårt er helt ferdig! Så deili...

Retro speil til soverommet!

Da har vi endelig fått hevet oss rundt og hentet speilet vårt som har stått innehos foreldrene til Kristian. Vi hadde dette på stua når vi bodde i Volda, og dahadde vi diverse møbler i svart, så de...